torsdag den 30. december 2010

En overraskende anbefaling


Da jeg jo er storbruger af flyende eyeliner, er jeg på evig jagt efter den perfekte af slagsen. Og det er ikk nemt!

Den sidste jeg købte blev jeg svært begejstret for, da jeg prøvede den nede i Matas, nemlig Nilens Jord. Den var utrolig holdbar og utrolig sort (ja) og så er den fri for parabener, parfume m.m., men jeg blev svært skuffet, da jeg kom hjem. Først kom jeg hjem med én som var helt tør. Ned og bytte... Den næste virkede! Men efter to dage havde den svært ved at få farve ud i spidsen! DET holder bare ikke, så jeg var sur.

Deruover plejer jeg at skifte lidt mellem Maybeline og MACs, men ingen af dem er helt fantastiske. Den første flyder nemt ud, den anden udtørrer hurtigt efter min mening. Besluttede mig dog for at gå tilbage til MAC, selvom jeg synes, den med sine 150 kroners pris er lidt for dyr.

Men så var jeg i HM og faldt tilfældigt over deres Divided eyeliner til 24,95 - og tænkte, eftr en hurtig test på hånden, at jeg da lige kunne prøve den. Til den pris.

OG den er OVERRASKENDE god! Har kun har den på i går, så jeg kan endnu ikke udtale mig om holdbarhed, men konsistensen er fin (dog grænsende til for våd), farven bliver ikke grå (som mange gør, når den kommer på , jeg gætter på at den så er for flydende eller mangler pigment?). Den holder rigtig godt og flyder IKKE ud. Og jeg var altså til halvanden times Latinmix med den få, hvor jeg svedte pænt meget. Har tilmed sovet med den på i nat uden at den er løbet. Nogle eyelinere har det også med at lægge sig over mine øjenlåg, hvis jeg fx sveder lidt, men det har den her heller ikke gjort.

FEMOGTYVE KRONER!
Jeg siger det bare ;o)

4 kommentarer:

  1. Da jeg flyttede herned, var mit engelsk jo ikke ligefrem super. Så jeg gik ind i en butik, for at finde en flydende eyeliner, og sagde "I'd like a floating eyeliner"
    Haha! Kæft hvor de gloede underligt på mig - og jeg var herrer vrissen over de ikke fattede noget så simpelt. Flot Rikke!

    SvarSlet
  2. Good things sometimes comes cheap :P
    Har også fundet en streg fra HM jeg synes var helt okay i forhold til mange andre mærkers :)

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også altid flydende eyeliner, men jeg kan se at den der er en 'pen', og det synes jeg er alt for besværligt. Jeg sværger til dem med pensel, og den bedste jeg kender er Rimmels til omkring 60-70 kr. Når du bruger en pensel kan du meget bedre selv bestemme hvor tyk (eller snarere hvor tynd) stregen skal være.

    SvarSlet
  4. Haha, Rikke, hvor er du sød! Jeg har grinet og grinet og the floating eyeliner ;o)

    RijaH, ja, det er rart - er også glad for at jeg har opdaget Max Factors nye mascara som er en DRØM, og som også er i den billige ende. hurra for billig kosmetik, der VIRKER :o)

    Betina, jeg vil give dig ret i, at jeg faktisk godt kan lide konsistensen af dem med pensel, men jeg synes at pennen er lettere at lægge med. Men jeg har faktisk overvejet at jeg skal prøve penselversionen igen - og så skal jeg klart prøve rimmels - tak for tippet :o)

    SvarSlet

Blog-arkiv