tirsdag den 21. december 2010

Pengesorger og Pamsgetti m. kødsovs


Hmm, synes mit julehumør er forsvundet lidt de sidste dage!

Jeg sover bare. En hel masse. Faktisk grotesk meget. Det startede i søndags, hvor jeg sov vildt mange timer, vågnede og var dårlig. Hovedpine og kvalme. Så sov jeg en masse mere. Og mere endnu. Sove sove. Siden i aftes har jeg haft det fint, men jeg sover stadig hele tiden og har ikke rigtig lyst til andet.
Er også i skidt humør. Over penge. Jeg kan ikke komme til tandlæge fordi jeg ikke har penge til det, og nu er tanden, hvor plomben røg ud, faktisk begyndt at gøre ondt. Håber det kan holdes i ave over nytår og så må jeg se at komme ud på tandlægehøjskolen. Synes, det der økonomi giver mig så mange mavepiner - og forhindrer mig i så meget. Det er jeg megatræt af.

Og så synes jeg at alle hele tiden er så sure. Også på mig. Jeg gør mit bedste for at være sød og god, men jeg føler mig altid utilstrækkelig og folk bliver sure over det mindste. Det er belastende.

Nu simrer en stor gryde kødsovs med gode grøntsager og det meste af en flaske vin i - bortset fra det store glas som jeg har hældt op til mig selv. Er der ikke også noget med at man har rigtig godt af noget vin, når man menstruerer? Er jeg ganske sikker på, jeg har læst.

Har i øvrigt læst Mette Thomsen--bogen færdig og var ikke rigtig hooked.... Nu har jeg hentet en ny stak blandede bøger på biblo. Lidt russisk og lidt norsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv