lørdag den 25. december 2010

Lidt underholdning

Hvis du keder dig, så kan du passende nok surfe ind og teste dig selv om hvilken Mad Men-karakter du er lige her.
Jeg blev Jane, sekretæren der scorer Sterling, muhahah.

Jeg ser serie 3 på min computer lidt mellem julesocialiteten.
Har i øvrigt lige storvundet i pakkeleg til mine fætres store ærgrelse... Desværre også min - for jeg hader pakkeleg og al den ragelse som det medfører, haha. Ligger nu bl.a. inde med 6 pakker servietter og to stearinlys med freaky meget glimmer. Fik ti pakker.

Udover det, så er jeg besat af min brors xbox kinetic, der er helt science fiction-agtig. Har danset (og fået 5 ud af 5 stjerner, wow!) og lammetæsket de andre i kickboxing, det er såååå morsomt. Gad godt at eje sådan en. Men den kræver også lidt plads. Jeg er desuden sikker på at min underbo ville blive pænt træt af mig og sådan et spil, hæ.

Om lidt kommer der Bridget Jones 2 - og den kan man jo altid stene lidt til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv