søndag den 19. december 2010

Dagens mand i sort/hvid

Det gik lige op for mig, at det er aaaaalt for længe siden vi har haft en pæn mand i Sort/Hvid!
Muligvis hænger det sammen med at jeg stort set ikke tænker på mænd mere. Jeg gider dem bare ikke. Jeg møder ikke nogle, og dem jeg møder, er bare hverken pæne, interessante eller specielt søde. Når jeg så samme tid ser det ene håbløse parforhold efter det andet i min bekendtskabskreds, så er det meget svært at være misundelig, når man faktisk har det ret så skønt, sjovt, hyggeligt og ukompliceret uden.

Men pæne mænd er jo stadig rare at kigge på! Ikke mindst når de er i sort/hvid. Og fordi jeg har
svigtet dig på det punkt i så lang tid, så får du her hele TRE billeder af dejlige Marlon Brando - fra den gang hvor de kunne finde ud af at lave pæne mænd ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv