onsdag den 1. december 2010

1. december, hurra + pæn mand i sort/hvid

SÅ blev det 1. december! Glædelig 1.december, folk. Uden for er himlen blå, men en gang imellem flyver der en sky forbi med lidt sne i.


Når det er jul, så må man altså gerne skamhøre den her sang. Mystisk nok, så HADER jeg Last Christmas, men denne her... Den kan jeg høre 10000000 gange julen igennem. Egentlig ville jeg have haft Love Actually-versionen på her, men den kunne jeg ikke finde med en indlejringsfunktion, så nu bliver det Mariah. Og Love Actually.... Jeg ELSKER den film. Det er en lidt pinlig film at være så vild med, men jeg elsker, at den er så overdrevet. Og plat. Og overoverromantisk og med søde skuespillere.


Jeg er egentlig ikke den store julehest. Eller romantiker!

Men i morgen tager Rie og jeg til Lübeck for at se på julemarked - jeg glæder mig vildt meget. Det bliver dødhyggeligt. Jeg var vistnok i Lübeck en gang som barn for en million år siden, men det var ikke til jul. Jeg tror der er fint. Er jo sådan en gammel hansastad. Skal nok tage en milliard billeder. Jeg håber bare at vejret ikke er for slemt eller for koldt. Vi skal vildt tidligt op og a fsted med en bus.

Jeg har i øvrigt købt alle mine julegaver undtagen til far. Som kun ønsker sig underbukser, flot. Håber stadig på at han finder på noget andet eller at jeg selv på mirakuløs vis får et fantastisk indfald, men det er sgu ikke nemt. Han er i øvrigt kommet hjem fra hospitalet, far, i går. At få fjernet væske gennem et hul i bugen er åbenbart en meget effektiv afmagringskur - fredag vejede han 80 kg. Søndag vejede han 66!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv