torsdag den 9. december 2010

Øreringeparty

I tirsdags havde Stine inviteret til SmykkeParty i sin lejlighed, hvor Line ville komme og vise sine smukke ting frem - det blev til en skøn aften med hygge og shopping :o)

Smykkerne blev bredt udover bordet og vi kastede os over dem. Folk kom lidt spredt i løbet af aftenen. Og foran mig ligger to par øreringe, men jeg endte med at købe nogle helt andre.


Line, som laver de flotte sager! Mest populær var hendes nye svaleøreringe, som jeg desværre ikke fik fotograferet, men de kan ses lige her.
Personligt synes jeg, det fedeste ved dem er, at de er forholdsvis store og ligesom lægger sig langs med kanten af øret - det ser herrefedt ud! Desværre forsvinder de ligesom i mit mørke hår, så jeg købte dem ikke, men håber, at Line på et tidspunkt begynder at lave dem i andre farver :o)
De koster 140 kroner og er håndskårede.


Helt ufatteligt, hvor lang tid man kan bruge på at overveje og diskutere hvilke farver man skal vælge. Der var bare så mange flotte - og selvom de er vildt billige, så sætter pengepungen jo sine begrænsninger, øv.


Hygge i store mængder blev det også til.


Anne tænker så det knager - og såvidt jeg husker, så endte hun med tre par til sig selv og to til sin veninde.


Stine overvejer at bevæge sig lidt væk fra de grå, blå og sorte, som hun anskaffede sig så rigeligt af sidste hun holdt smykkeparty med Lines design.


"Klæder de her mig?", spørger Dorthe, det fjols - alting klæder jo det kvindemenneske, tsk tsk. Og så hun faldt for fuglestikkerne.


Skattekiste!



Interesseret? Sådan kontakter du Line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv