tirsdag den 7. december 2010

Om kjoler


Fineste kjole fra Weekday til 550 kroner!
Damn, den er fin - men slet ikke mit snit.
Til gengæld købte jeg i går et vintagemønster til en fin 50er kjole, som jeg tænkte, jeg skulle ave på til nytår. Men mors hjælp, af hjertet tak!!! Men så kommer det værste : At vælge farve! Det er jo heeeeeelt umuligt. Ikke sort, jeg er så træt af sort. En rigtig farve! Vi viser mønstret på et tidspunkt snart, men mit kompakte kamera er afgået ved døden på mystisk vis, R.I.P. I stedet for det der er på den anden side af kameraet viser den nogle mærkelige striber. Jeg kan godt se de billeder som jeg alerede har taget på det. Hm. Øv, det er jeg godt nok ked af, for det var så nemt at have det liggende i tasken - Canon fylder noget mere, må man sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv