lørdag den 4. december 2010

Lørdag morgen

Jeg har været vågen siden otte, hvor jeg tændte stearinlys, lavede en kande te og satte mig over i min sorte læderstol for at lægge Lübeckbilleder op.
På sofaen sover Maria, der er blevet smidt ud fra lejligheden af sin mand, der skulle holde mandejlefrokost.
Om nogle timer vil jeg tage til træning, og i aften har vi kulturklubsjulefrokost. Vi skal mødes her og drikke Marias hjemmelavede gløgg og spise æbleskiver, hvorefter vi drager til Cocks & Cows for at spise. Senere skal vi i byen og MAND, hvor jeg glæder mig til en bytur.

Desværre har jeg fået et allergi-attack, så min øjne er helt irriterede. Det har jeg lidt svært ved at acceptere!

Nå, men jeg må hellere drikke noget mere te :o)
HAV DEN DEJLIGSTE DAG DERUDE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv