onsdag den 1. december 2010

Juleønskecollage

Alt dette her måtte gerne ligge under juletræet i år - til MIG! Haha, men det ved jeg godt, det ikke gør. Det er ret dyre ønsker i forhold til julegavetbudgettet i min familie, så det må bare være en inspirationscollage i forhold til hvad jeg skal spare op til :o) Dog har jeg KUN snakket om espressomaskinen til min mor (og mange gange!) så jeg håber lidt, at jeg får noget gavekort til elgiganten, så jeg kan lægge resten til selv.
Øverst til vestre mod højre nederst:
1) Øjenskygge fra MAC i farven Arena 2) Bush DAB radio 3) Brun bluse fra Gina Tricot 4) Sophie Dahls Fristelser 5) ASOS lædersjorts i brun 6) Hall of Fame-albums fra Disney 7) Citiz Nespresso 8) Dior Show Mascara 9) MEW Eggs are funny 10) Canon objektiv 11) Kaninlampe 12) Mulberry Alexa.

Derudover ønsker jeg mig også en rigtig god sysaks, glaskrukker med skruelåg og en stor gryde som jeg kan lave kyllingsuppe i. Og en MAC Ruby woo læbestift, selvom jeg ejer 60000 røde læbestifter i forvejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv