fredag den 17. december 2010

Ju-huuuuuu-lefrokost!

Dagen er fløjet afsted! Først træning, som var vildt sjovt, fordi yndlingsinstruktøren havde lavet en lille jule-event, hvor vi dansede en serie som viste sig at passe til.... All I want for xmas is you - min yndlingsjulesang, hurra!!! Det var lidt svært, men det syntes jeg bare var sjovt. Bagefter gav Lisa og jeg hende gave :o)

Bagefter havde Rie inviteret mig på frokostsushi på Letz, og så skulle jeg hjem og have et par timer med min lille lettiske danskelev (som ikke er spor lille, men 29 år og vildt smuk).

Nu gør jeg mig klar til julefrokost med den gamle klike - jeg har taget min grå kjole med stjerner på og de nye grå sko.

Og SÅDAN ser jeg ud:







Kan ikke rigtig få kjolen til at fremstå rigtig med photo boot, men mon ikke jeg får taget nogle berusede billeder i løbet af aftenen ;o)

Hyg og Hejsa.


2 kommentarer:

Blog-arkiv