fredag den 3. december 2010

Rie og jeg havde en dejlig tur til Lübeck i går - selvom vi var lidt bange for om vi overhovedet ville komme afsted pga. vejret. Der var frarådet udkørsel på sydsjællan og Lolland-Falster - og der var vi selvfølgelig nødt til at skulle over. Men bussen kørte og selvom det til tider var lidt angstprovokerende, så overlevede vi. Selv den meget gyngende færgetur.


Det her er to billeder som Rie tog af mig med sin iphone. Jeg tog selv en masse billeder, som lige skal lægges op og skrues lidt på. De kommer senere. Måske endda i dag!

Lige nu drikker jeg kaffe, hører radio og pakker julegaver ind inden jeg skal til træning.
Ude på badeværelset pusler Marie, der låner mit bad, da der var akut mangel på varmt vand hjemme hos hende. Det er bare hyggeligt. Håber hun kan nå en kop te med mig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv