lørdag den 8. januar 2011

Update :o)

Jeg er blog-umotiveret for tiden. Men det har du nok gættet, eftersom det er hundrede år siden jeg sidst har opdateret. Jeg ved ikke hvorfor. Har nok bare ikke så meget at sige, og så har jeg lige haft lidt tid, hvor jeg har haft usigelig meget behov for at være stille og være alene. Jeg tænker en masse (ja, det troede du måske ikke! ;o)) og er i skidt humør. Mit nyligt forbedrede søvnmønster ligger i smadder igen.

Træner, tænker, sover, sover, læser og stener.

Men nu begynder jeg at få energi igen :o) Muligvis fordi jeg har haft møde med banken og ikke længere har ondt i maven over det, som jeg har haft siden før jul. Er motiveret og ok.

Jeg savner mit kompakte kamera, som jeg altid plejede at have i tasken. Det var praktisk. Jo, jeg elsker elsker elsker mit spejlrefleks, men det fylder og jeg tager det ikke med alle steder hen.

Nå - nu tror jeg, jeg er ved at være på banen igen.

Forrige nat sov jeg slet ikke. Ikke så meget som et minut. Jeg var ikke en gang lige ved at slumre hen, men bare lysvågen. Da klokken blev 5.17 og jeg skulle op 6.3o, gav jeg op. Derefter fulgte en hel del kaffe inden jeg skulle ud og passe lille, syge Esther. Lidt hårdt uden søvn. Derefter ringe nogle steder hen (angående penge) og så sove lidt inden en enkelt træningstime. Og så kom Dorthe til mad, X Faktor og pandekager - stjernehyggeligt. Og så sov jeg - som en lille baby, hele natten, hurra!

Nu er je netop kommet hjem fra to træningstimer sammen med Rie. Dans og Thai bo. Puha, så nu er jeg træt. Tror jeg dropper tur til Fields efter brors fødselsdagsgave og tager det stille og roligt resten af dagen frem til at jeg skal til Dittes fødselsdag i aften. Rie kommer og klipper mit pandehår. Er såååååå træt af mit hår, men der bliver ikke råd til frisør de første par måneder :o(

Nu skl i bad, have mad og zero :o)

Hav den dejligste dag! I morgen kommer mine nytårsbilleder. Eller måske allerede senere - nu har jeg jo taget mig sammen og krydset stilheds-linjen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv