onsdag den 26. januar 2011

Min helt egen GiveAway!!

Jeg har længe gerne ville - og nu gør jeg det sgu! Launcher min egen første Give Away her på bloggen, og jeg er meget spændt! Præmien er ganske beskeden og helt og aldeles hjemmegjort - men jeg synes den er fin, og så er den smart!

Du husker måske, at jeg for 100 år siden (egentlig er det bare præcis et år, har jeg lige opdaget) designede og syede mig selv en ipod-beskytter, som jeg selv var ganske tilfreds med. NU har jeg begået et nyt - denne gang i sødt og kirsebærmønstret stof :o)

Indrømmet - den er ikke perfekt. Lommen sidder en smule skævt, men jeg har camoufleret det med den sorte lædersløjfe. Til gengæld er den syet med følelse ;o)

Den kan indeholde en ipod classic og vistnok også en iphone - men også en helt almindelig telefon. Den er foret med bobleplast, så din ipod/telefon er bedre beskyttet, når du har den liggende nede i tasken - og så er der en lille lomme foran, som du kan putte øretelefonerne ned i, så de ikke ligger og flapser rundt og vikler sig ind i alt muligt.

Ja, det var så præmien - jeg håber, du har lyst til at prøve lykken i min lille Give Away :o)

Og hvordan deltager man så?

- Du skal være fast læser (sorry ;o))
- Skriv en kommentar til det her indlæg og giv et bud på hvilke slags indlæg jeg burde lave flere af eller begynde at lave (en konkurrencebetingelse som jeg har tyvstjålet fra Tine - tak)

Konkurrencen løber frem til på søndag kl. 20.

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fiiiiin! Den vil jeg gerne vinde! :-)
    Du burde lave flere indlæg med opskrifter og musik. Jeg har fundet så meget lækkert både mad og musik gennem din blog!

    SvarSlet
  2. Af en eller anden grund bed jeg mærke i det indlæg, du lavede om kjolerne til Golden Globe. Når nu du er en så habil (pop)kulturist var det faktisk interessant at høre din mening (i modsætning til mange af de evigt ligegyldige modebloggerduller). Så...mere af det, måske?

    SvarSlet
  3. Jaaaaa jeg vil også gerne vinde. Og må jeg tilføje at den jo matcher en vis kjole;-)
    Jeg vil gerne se nogle mere detaljerede indlæg om træning! ;) Ej, jeg synes faktisk det er svært at ønske andre indlæg, for du er rigtig god til at lave afveklsende indlæg, hvilket gør din blog federe end modeblogs. I like:-) Men flere opskrifter (sunde, ik så meget kager høhø) ville være cool:-)

    SvarSlet
  4. Den er bare rigtig fin, er den!
    Jeg kan godt lide at læse om musik og film, for det virker til, at vi har nogenlunde samme (gode) smag dér. :) Og dagens mand i sort/hvid må du endelig ikke droppe! Det er altid en god overraskelse, når dagens mand lige popper op. Ellers er jeg ret glad for din blog - hvilket du nok efterhånden har opdaget. :)

    SvarSlet
  5. PS. Jeg har altså været fast læser LÆÆÆÆNGE, men det har været via bloglovin'. Nu har jeg lige tilføjet mig som "rigtig" fast læser også. :)

    SvarSlet
  6. Ih så fint! Det vil jeg godt vinde :)


    ...troede egentlig, jeg var fast læser allerede, men det var jeg ikke, så nu er jeg :-D

    SvarSlet
  7. Den er da bare alt for fin den der! Den ville passe perfekt til min iPhone.. hihi, mh jeg tror godt jeg kunne tænke mig at hører flere meninger.. om alt muligt forskelligt, både musik, film, kjoler (som Golden Globe) men også om make-up du måske bruger, kjoler, passtørelser til noget tøj, flere links til vidunderlig websites osv.. ellers er jeg bare vild med din blog, elsker at følge dig.. og savner dig nok ret meget som klasselærer! Det er rart stadig at kunne holde kontakt via bloggen ;)

    SvarSlet
  8. Min iPod mangler også sådan en. I dén grad.

    Og jeg har sagt det før; jeg kunne godt tænke mig et videoindlæg. Så tror lige jeg tager videokameraet med hjem her fra Sydsjælland...så vi kan få lavet sådan et snarest.

    (Og så kan jeg rigtig godt lide indlæg med fine ting. Kopper, kjoler, kaffemaskiner....whatever. Dé indlæg er hyggelige)

    SvarSlet
  9. Øv ville ellers mægtig gerne deltage, men jeg ejer slet ik en ipod :( og min telefon kan jeg ik rigtig ha i sådan en dimmer her.. Men held og lykke til dem der deltager og jeg synes det er lidt sejt du selv har lavet den ;D

    SvarSlet
  10. :0) Jeg vil også gerne vinde den. Syn's din blog er fin som den er.

    SvarSlet

Blog-arkiv