mandag den 10. januar 2011

Abstinenser!!!

Ok.

For det første, så har jeg trukket og trukket og trukket 3. sæson af Mad Men ud så læææænge jeg overhoved kunne, men nu er det slut. Og DET kan jeg næsten ikke holde ud! Jeg vil have mere! 4. sæson kommer efter sigende til marts, men det er også om hundrede år - og jeg kan ikke finde ud af det med at se dem på nettet. En veninde har sendt mig link til noget download, men jeg er lidt loren ved det, og kan ikke rigtig finde ud af det. ÆV.

For det andet - jeg prøver virkelig på at styre mig med at drikke dyre nespressokapsler, så jeg kun drikker to hver dag. Og den dag-ration har jeg naturligvis allerede drukket for i dag.Men jeg har lyst til mere!

Er lige kommet hjem fra træning - dejligt med dans med yndlingsinstruktøren. Svedte som en hest, men det var sjovt. Nu prøver jeg på at tage mig sammen til at komme i Fields og købe gave til min lillebror, hmm. Jeg er ikke så begejstret for det sted, men skal i Bilka efter noget som min moster + co. har bedt mig købe til ham. Men det bliver sikkert fint at stene rundt der ude lidt.

Nå, i sving med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv