søndag den 9. januar 2011

Radio i mængder


Jeg har fornylig opdaget en fin opfindelse - nemlig alle de radiokanaler, som man kan høre via itunes - det er så smart! Der er rigtig mange forskellige, især amerikanske, men også franske, engelske og italienske.
De er delt op i emner, fx classic, college, gospel, alternative, hard rock, hip hop, m.m., men min favorit kategori er oldies, hvorunder der findes en masse kanaler med 50er, 60er, swing og big band-musik - sååååååå hyggeligt! Fx er der en Rockabilly Radio :o) Det er jo perfekt!

Synes også det er lidt sjovt at høre college-radio en gang imellem og drømme sig væk (og yngre), haha.

Lige nu sidder jeg på sofaen, under dynen og med lækker kaffe fra nespresso-vidunderet og hører 50er hits. Jeg har droppet træning i dag, fordi jeg har megameget lyst til at gå en lang tur - og tænkt, nu letter skyerne lidt, og jeg kan faktisk se blå himmel - jamen altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv