søndag den 9. januar 2011

Happy New Year, lidt sent, haha

SÅ er der nytårsbilleder, endelig!
Først et billede af mit outfit, som desværre blev lidt kedeligt. Jeg er lidt modstander af sort til nytår, for det har alle. Men efter at have prøvet adskillige outfits gav jeg op og hoppede i yndlingskjolen. Satte håret op i tresser frits. Det holder desværre ikke ret godt, da vi kom ud i blæst og regn dér efter midnat :o(

Nytårsaften blev holdt i Stines herskabslejlighed ved søerne, og selskabet bestod af Stine, Philip, Marie og mig. Vi havde med vilje holdt det simpelt fordi Stine skrev opgave, og jeg orkede ikke lave mad til for mange. Ville bare gerne have det simpelt og lækkert. Og det blev det! Meningen var så at vi ville finde en fest til senere. Og om vi fik det? I think so!!!


Forret 1 : Grillede kammuslinger med bacon på stick på bund af avocadocreme og med pesto. Min selvopfundne ret. Var riiiigtig lækkert.


Forret 2: Røget okseinderlår med fenikelsalat, rigtig godt, selvom jeg ikke kan lide lakrids og derfor er loren overfor fennikel - men damn, det smagte godt og friskt!


Stine og stjernekasteren.


Breakfast at Tiffanys-servietter, hvor perfekt er det???!!!!


Pyntet lysekrone.


Hovedret: Lam i øl og æblemost med forskellige slags løg, bagt i ovnen i 10 timer. Hertil salat med tranebær, ristede nødder og pære.


Moi.


Stine fik lov at tænde den STORE bordbombe :o)





Dessert : Champagnecreme på hindbær, med mousse af flødechokolade og granatæble.


Selskabslege blev det også til.


Rygepause.








Marie havde lavet den lækreste kransekage med nougatfyld!
Uhm, en lækker og hyggelig aften i det bedste selskab!

Efter midnat, da vi var hoppet ind i det nye år, tog vi ned på Dronning Louises Bro, for at se hvad der skete der, inden vi havde to fester, som vi kunne tage til. Begge på Nørrebrogade og i to numre næsten ved siden af hinanden! Smart, for så kunne vi jo nå begge, tænkte vi.
Vi besluttede os for først at tage den fest, som Phil kendte til og gik op og ringede på, blev lukket ind og kom op og se... at det var helt forkert! Der var ingen fest, men en flink fyr på vores egen alder, der sad sammen med tre andre gutter og spillede ølspil. Marie spurgte om vi ikke lige måtte komme ind og få varmen og drikke en medbragt drink inden vi gik videre til den fest som jeg kendte til. Og det måtte vi gerne. Og så blev vi en times tid eller halvanden hos de fire flinke fyre i musikkollektivet, spillede ølspil og bordtennis (hvor indtil flere var imponerede over mine skills, vil jeg lige tilføje).

Og så tog vi de fire fyre med over til den anden fest, som på tilfældigste vis viste sig at være den samme som vi skulle have været til først! Altså, vi var blevet inviteret til samme fest to steder fra, og Phil havde så fået den forkerte adresse.
Festen var i et bofællesskab og der var masser af mennesker, musik og drinks, så det blev til en masse danseri, snaveri og sjov inden jeg trillede hjem som den første ved 6tiden efter at have småsovet siddende i en sofa. Jeg fik en taxa, på det tidspunkt pænt fuld, og fik transporteret mig selv hjem til Stine. Stine selv kom nogle timer efter.

Jeg blev hængende hos Stine og hyggede, ryddede lidt op og så x faktor - og endte med at sove der igen.

Sikke en nytårsaften!
Jeg forstår egentlig ikke det der med når folk siger, at nytårsaften altid bliver et flop og antiklimaks. Det har jeg aldrig oplevet. Jeg hygger mig altid vældigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv