mandag den 10. maj 2010

tøj til Mac

JA - jeg blog-spammer lidt i dag, jeg beklager. Men jeg hygger mig med det. Jeg sad lige og kiggede lidt på lap top-covers på Etsy og faldt over det her vildt søde cover. Jeg mangler nemlig noget beskyttelse til min nye og fine Mac, så den bliver ved med at være ny og fin i det.


Denne her koster 24 §, hvilket jo er en overkommelig pris, selvom der kommer 7 § på i forsendelse. Og da den er HÅNDLAVET, så må jeg faktisk købe den, selvom det skulle blive i min projektperiode :o)

Sælgeren har vildt mange andre fine lap top sleeves i sin butik.

2 kommentarer:

  1. Super lækre designs!
    Jeg har længe tænkt på at lave en selv, og det mere fordi jeg har verdens største laptop, og alle de fine sleeves laves som regel i 10, 13 eller 15".

    SvarSlet
  2. Ja, jeg overvejede også selv at lave en. Med pladevat. Men til denne her pris kan det næsten ikke betale sig, haha

    SvarSlet

Blog-arkiv