mandag den 24. maj 2010

Havenyt


Nu har jeg sået koriander i haven aka. udenfor min franske altan.
Jeg havde egentlig solsikker i den potte, men da solsikkerne ER begyndt at komme op af den anden potte og ikke så meget som har vist et lille grønt vink i denne her, opgav jeg dem. Smed lortet ud og fyldte potten med ny jord og en masse korianderfrø som dem nedenfor.

Jeg ELSKER koriander, men det er ikke altid nemt at få, og så kunne det jo være fint at kunne gå ud i haven (åbne altandøren) og høste dem der.

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med korianderne. Jeg såede nogle i fredags, så nu er det spændende, hvornår de kommer op.
    Og koriander er en god krydderurt.

    SvarSlet
  2. Ja, det så jeg godt at du gjorde! Det var også derfor jeg lige kom i tanke om at jeg jo havde en pakke liggende i skuffen.

    Nu kan vi lave koriander-kapløb, Anette! Hvis kommer først op? Haha!

    SvarSlet
  3. Ha ha - jeg må straks ud og heppe lidt på mine frø, så de snart kommer op :)

    SvarSlet
  4. hi ja, men nu skal du jo ikke pæce dem, så de bliver stressede!

    SvarSlet

Blog-arkiv