torsdag den 27. maj 2010


Igen i dag blev jeg ikke kaldt på arbejde, men jeg var knap så frisk og energisk som i går, så jeg gik i seng igen og sov til kvart i ti. Følte mig ikke helt på toppen men havde lidt ondt i halsen og hovedet, så jeg besluttede mig for at hænge ud på sofaen hele dagen... Men så tog jeg mig alligevel sammen og mandede mig op og fik overtalt Rie til at gå en tur ved stranden.
Da det var overstået hentede jeg prøvelinser og ledte efter plastikpotter til at så i. Men det er så umuligt at opdrive!!! Hvor finder man sådan nogen henne??

Tog hjem og stenede lidt inden der kom en forsikringsmand for at bikse et tilbud sammen til mig. Og så var det tid til en times yoga og en halv times quick mave/ryg.
Som nærmest slog mig ihjel... Det var sgu hårdt, selvom det var i kort tid.
Jeg synes, at yogainstruktørmanden rørte alt for lidt ved mig, haha. Damn, jeg trænger sååååååå meget til en mand! Jeg skrev til en på netdating i går, og han har læst min mail, men ikke svaret. Øv. Ikke at jeg var vildt interesseret, men jeg bliver simpelthen nødt til at have mig en eller anden form for sommerflirt. Og det helst nu.
Inden jeg visner!

Nu laver jeg mad, og om lidt kommer Stine. Vi skal se en film eller bare hyggesnakke. Jeg er helt smadret.

Glæder mig til weekenden, der byder på sjove ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv