tirsdag den 11. maj 2010

tirsdag

Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at komme i gang med projektet!!! Og jeg lidt stolt over at Trine fra budgetlivet er blevet inspireret til at starte sig eget økonomiprojekt. Lige som jeg blev inspireret af Ida. Og det er lige netop dét jeg kan godt kan lide ved blogverdenen - at man bliver inspireret af hinanden og får gode råd. Nogle gange er det i forhold til tøj og stil og andre gange er det så vaner, økonomi og livsstil. Det er sejt!

I dag skulle jeg have været til møde i banken og det havde jeg glædet mig til. Men ak, på min telefonsvarer lå der en besked om at min rådgiver var nødt til at aflyse vores møde. Jeg blev for det første skuffet fordi jeg jo brugte hele fredag aften på at kigge min økonomi igennem med Rie og nu gerne ville vise resultatet frem - mit yndige budget. Og så selvfølgelig fortælle ham om alle de positive ændringer og tiltag som jeg har gjort! Men for det andet, så er jeg p.t. helt flad. Helt, helt flad, og med i min plan var, at jeg skulle få ham til at flytte lidt rundt på nogle penge, så jeg havde til resten af måneden.

Så jeg ringede og lagde besked på hans svarer. Og sendte ham en lang mail, hvor jeg også vedhæftede mit budget. Med andre ord - jeg spammede manden lidt.

Men jeg var lige ved at få dårlig samvittighed da han så ringede. For grunden til at han ringede var ,at han var lidt stresset pga. alle bankrøverierne i den sidste tid - senest i går. Det må alligevel være en rimelig stressfaktor! Stakkels mand.
Nå, men han syntes at jeg virkede meget.... hvad var nu ordet... Jeg udviste... Argh! Jeg kan ikke huske det, men i hvert fald ville han gene bevilge mig lidt penge.

Og hurra, tænkte jeg, for så kunne jeg få noget andet til aftensmad end yoghurt med müsli, som jeg har levet af morgen, middag og aften de sidste par dage.

Men.

Jeg tror, han har glemt rent faktisk at overføre dem, for jeg kan ikke hæve nogen!

Bitter!
Havde faktisk også tænkt, at jeg ville betale til min datingkonto, så jeg kunne svare på en mail, som jeg har fået fra en semi-sød fyr i søndags. Men næ nej.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig noget af det jeg holder af ved blogging også, inspirationen; til mode, til livsstil og til at oppe sig lidt nogle gange, tage sig sammen! :)

    Endnu en gang tak for inspirationen..

    SvarSlet
  2. Selv tak - vi må støtte hinanden i vores crazy projekter!

    SvarSlet

Blog-arkiv