torsdag den 13. maj 2010

Tidlig op på en helligdag!

GODMORGEN
Jegholder mig for øjnene på billedet fordi jeg hader at se mig selv uden make-up. Jeg ser så gammel ud! Og jeg får små griseøjne, som hævelserne under overskygger.

Jeg har lige indtaget min yndlingsmorgenmad - Et stykke groft brød med ristede svampe, artiskokhjerter og parmesan, uhm.
Om en times tid venter to timers yoga, jeg håber, at jeg ikke dør. Jeg kan stadig mærke, at jeg ikke har trænet såååå længe, men jeg synes snart, at det burde blive bedre, for det er alligevel halvanden måned nu, at jeg har trænet 4-8 timer på ugebasis. Men lige nu kan jeg godt mærke gårsdagens dans i balder og ben. Så er det god, jeg skal ud og strække lidt i dem!

Jeg har stadig optur over filmen i går og skamhører soundtracket på youtube - det gør mig i så godt humør!
Ligelede har jeg optur over at Mona i går sendte mig billede af at hun havde set lige-netop-sådan-et-kaffe-termokrus-som-jeg-mangler i Føtex! Så i morgen skal jeg ned og hamstre i Føtex!

Resten af dagen står på.... Lidt hygge, knækbrødsbagning og middag hos Maria.
Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv