fredag den 14. maj 2010

Avs mine knæ

Typisk, at jeg får totalt købelyst fordi jeg ved, at jeg snart går mod et længere købestop!


Sko og solbriller fra Topshop.

Og man kan ikke ligeefrem sige, at jeg mangler. Skoene ligner dem jeg har i brune som jeg købte på loppemarked i Kulhuse for et par år siden, og solbriller.... Nå ja, solbriller mangler jeg vist ikke liiiiiiiigefrem!

Til gengæld har jeg været i Føtex og købe to stk blå termokrus - nu må I bare krydse fingre for at min kaffekrusholder stadig er på cyklen, når jeg henter den på Nørrebro om et par timer. Sidst den stod på Nørrebro var den blevet rippet for saddel og hånddimser, så jeg er ikke ovenud optimistisk!

Jeg er lige kommet hjem fra Power Yoga, Stress af og LatinMix. Jeg er helt færdig. Må vist hellere tage en lille pause med træning... Tirsdag trænede jeg to timer og ligeledes har jeg gjort onsdag, torsdag og fredag. Min krop siger stop, og jeg har måtte gå med støttebind på knæet i dag pga. smerter. Men nu tager jeg også en tur hjem til mine forældre og slapper af de næste par dage.

Nå. Jeg må i bad! Skal have hentet cykel og så ud trave lidt med højgravide Linda (bare hun ikke føder på vejen - det magter jeg ikke ;o))

4 kommentarer:

  1. Hahaha, det magter jeg heller ikke i dag! Er alt for træt :o)
    Vi ses snart!

    SvarSlet
  2. Super du fik fat i krus!
    Synes dog du har sænket dit antal ift. de 10 du talte om :D

    SvarSlet
  3. J, jeg havde ikke råd til mere lige nu - men jeg vil løbende gå i føtex og hamstre et par stykker ad gangen! Er üde ved mine forældre oghar taget et krus med, hurra!

    SvarSlet

Blog-arkiv