tirsdag den 4. maj 2010

Skemafri

Tirsdag er skemafri dag, og jeg har brugt dagen på følgende måde:

- stod op ved ottetiden og fik mig lidt kaffe og smoothie.

- tog i FW på v.bro, hvor jeg tog to timers dans, såååååå skønt!

- smuttede på café, hvor jeg sad med kaffe og bunken med stile, som jeg stadig ikke er kommet igennem.

- Smuttede forbi retrosales i Sankt Pederstræde, hvor jeg købte et fint lyserødt solbrille etui til 29 kr.

- tog hen på Din Nye Ven, hvor jeg mødtes med Anne i en times tid.

- forbi Netto og købe ind til besøg af Maria.

- Producerede en rødgrød af rabarber og hindbær, og en ret Newyorker By Heart-opskrift - Ovnbagt torsk med champignon og mandler.

- Så Spise med Price på DR1.

- Smed Maria hjem og stener nu. Glæder mig til søvn, som jeg ikke har fået alt for meget af de sidste par uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv