onsdag den 12. maj 2010

And The Oscar Goes To..... NAT!

HVIS nu nogen endda skulle finde på at give mig en fornem pris, fx. en Oscar (Ja, man ved jo aldrig!), så ville jeg gerne skride ned af den røde løber iført denne kjole fra Emilio Pucci.

Den skulle bare lægges lægges "lidt" op, for at jeg med mine 1-63 m. ikke skulle drukne i den, haha!

Jeg drømte i øvrigt i nat at jeg skulle være med i en film - muligvis Nynnes dagbog, og jeg var hos en meget mærkelig stylist, der skulle sy en stor skovmandsskjorte om til mig... På et tidspunkt sad Mille Dinesen så ved siden af mig og spurgte mig ud om mine skuespils-drømme, hvortil jeg kunne svare, at jeg bestemt ingen skuespilsdrømme havde, at det var helt tilfældigt at jeg havde fået denne rolle, og at hun havde været i min loppebod på loppemarkedet på Onkel Dannys Plads for et par uger siden. Det erindrerede hun ikke noget om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv