lørdag den 29. maj 2010

Kulret

Det har været en lidt underlig dag.

Mest fordi at jeg fik en sms mens jeg var til træning. Om jeg ikke kom ud på staden og drak kaffe. Og den var fra ham som jeg var så forelsket i i sommer. Som bor i den ende af landet, og som jeg tit bliver uvenner med på fb. Og pludselig var han her. Og ville drikke kaffe.
Og jeg gik helt i coma, for jeg havde en anden aftale.
Heldigvis fik jeg kringlet det, så jeg kunne begge dele.
Vi gik en tur, drak kaffe og spillede back gammon.
Og jeg ved ikke hvorfor, men der er noget ved ham, der gør mig heeeeelt kulret. Virkelig rundt på gulvet. Noget med hans øjne og smilehuller.

Goddammit altså!

Bagefter havde jeg bodega-crawl med Rie og hendes engelske kæreste, der flyttede hertil i nat. Suuuuper sjovt og hyggeligt! Indtil jeg blev træt.

Skulle gerne træne i morgen, selvom jeg er lidt spændt på hvor ondt i kroppen jeg får efter at have været til Muskeltræning i dag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv