søndag den 9. maj 2010

Morgen

Anette fra Det Orange Hjørne har tagget mig i den hersens morgenblogleg, som de fleste har været med i - og det vil jeg da så også!

Morgenens nedtur:

At det rent faktisk ikke er morgen, men klokken er næsten 13... Men hvad kan jeg sige - var hjemme fra fest kl. 5, og otte timer må der til!(Godmorgen!)

Udenfor mit vindue:
Er der lidt gråt, og på plænen nedenfor går der et andepar rundt og hygge sig.

I mit fjernsyn kører:
Ingenting, for jeg ser ikke ret meget fjernsyn om jeg er stor modstander af tv om morgenen. Det stresser mig.

Jeg vil til at høre:
P1. Der kommer vist Natursyn her om et par minutter.

Mit tøj er:
Min Radioheaad-sovebluse.

I dag skal jeg nå:
Hm. Jeg ville gerne være nået til loppemarked i Lyngby, men den chance er vist forpasset. I stedet må jeg hellere forsøge at få sat lidt skik på mit hjem. Der ligger cd'er udover det hele og jeg har en fin lille opvask, som gerne vil ordnes.

Men jeg vil hellere:
Have været på loppemarked. Sove mere. Så måske gør jeg bare det!

Weekenden skal gå med:
Den er ved at være gået, desværre!

I vindueskarmen: Et glas vand, kalender, notesbog, økonomibog, papirer, tre Information og min telefon. Og et par planter!

Morgenens optur:
At det er søndag og ikke mandag. Og at jeg lige om lidt skal have mig en kop kaffe, hurra! Nå ja, og at jeg IKKE har tømmermænd.

Dette billede har I aldrig set:
Mit yndlingsbilllede fra Island. Det er taget i 2006, hvor jeg var en måned i REykjavik i forbindelse med mit studium. Billedet er fra det sydlige Island, taget i den lille by Vik med udsigt til Dyrhóley, som ligger på den anden side af klippen. Vi kunne ikke komme ned i Dyrhóley-området, fordi fuglene havde yngletid, og det derfor villr have været farligt.
Jeg bruger billedet som baggrund på min computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv