tirsdag den 4. maj 2010

One day you'll dance for me.......

Uhm.... Er lige kommet hjem fra Thomas Dybdahl - min sjette (eller syvende?) koncert med ham siden 2006. I love him! Jeg elsker bare den stemme. Koncerten var anderledes end de andre jeg har været til med ham - primært var settet mere afdæmpet... Der manglede den store gulvbas, den gamle mand på det mærkelige instrument og Silje som backing. Så det var ikke den store fest denne gang, men mere singer/songwriter-mand med guitar-agtigt. Men stadig rigtig fint!


Det var første gang jeg hørte de nye sange - de var fede! Glæder mig til at få råd til at kaste mig over det nye album - Waiting for that one clear moment.



Smuk!


Hvorfor møder man ikke sådan én som ham?


Han spillede ikke min alleryndlingssang, Pale Geen Eyes, men der kom nogle af de gamle hittere op som Cecilia og One you'll dance for me New York.

Han spillede kun en sang fra Science Albummet. This year (som jeg eeeeeeeeeelsker) som et af ekstranumrene.

Jeg var LYKKELIG da han, som det sidste rigtige nummer, spillede STAY HOME, som jeg ikke har hørt live siden 2006 - jeg må indrømme at jeg havde en lille tåre i øjenkrogen, så smukt det var. Og som sidste ekstranummer spillede han Rain down on me, som også er en af min storfavoritter.











Og NUUUUU kommer det bedste!
Jeg har gjort det mest pinlige og teenageagtige i mit liv:

Seeeeee, hvor fine vi er sammen.
Hvis man ikke vidste det, så kunne man sagtens tro at vi var kærester :o)

Fire tilfredse damer efter koncerten - Maries veninde (som jeg ikke fik navnet på), Marie, Stine og Dorthe.

Skulle man ikke lige slutte en dejlig aften af med en øl på Dyrehaven?
Det tror jeg nok.

Dorthe - just hjemvendt fra det italienske - blev hentet af kæresten.


Stine droppede godnatbajeren til fordel for en godnatsportsvand.


Jeg var lykkelig, tilfreds, glad og en lille smule overtræt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv