søndag den 23. maj 2010

Konfirmation på Fyn

I går var jeg til konfirmation i Svendborg. Min kusines papdatter, Viktoria trådte ind i de voksnes rækker, og vi tog turen til Svendborg med et lille stop i Odense...

Jeg var kommet alt for sent op, kunne bare ikke vågne, så jeg stæsede til Roskilde, hvor mine forældre, bror og hund hentede mig efter at jeg havde været en tur i 7-11 efter SOS-kaffe!

Gamle Theo tog en lille lur i bunden af bilen.


Jeg blev nogenlunde frisk efter kaffe og en banan.


Lillebror tog også lige en skraber i bilen, mens vi andre afleverede hundi i Odense, hvor vi også skulle overnatte senere.


Den yndige konfirmandinde!


Bror.


Pink må der på bordet, når en prinsesse som Viktoria holder gilde.





Udsnit af den yndige kjole. Viktoria selv påstod at hun gerne gik i den hver eneste dag.


Desserten er serveret!


Uhm!


Jeg var faktisk for en gangs skyld ikke blevet placeret ved ungdomsbordet, men min bror og jeg rykkede alligevel derned, da resten af selskabet blev os for kedeligt!


Fætter Martin er altid god for lidt underholdning.




Daniel og jeg afprøvede The Teenage Pose.

viktoria og Martin.


Onkel Jørgen og Fætter Alex.


Bror og Søster.



Viktorias lillesøster, Lærke, og charmetrold med ukendt navn.

Mine to fætre sad og kiggede langt efter to unge blondiner og drak flere og flere Sommersby, så de til sidst var godt lakkede til!
Ved 23tiden kørte vi hjem mod Odense, hvor vi lige nåede ind ad døren, så jeg kunne se Take That på tv. Derefter gik jeg i seng, som den første, men desværre har min familie en tradition med at sidde det meste af natten og drikke og rom og cola og snakke. Og de snakker højt! Derudover er der i huset en frygtelig belastende fugl, der ynder at snakke med. Så jeg kunne ikke sove. Da de andre ENDELIG kom ind for at gå til ro, og jeg tænkte, at jeg så ville kunne falde i søvn, var vores BELASTENDE hund med. Han er normalt helt sød og fredelig, men når vi er i Odense er der liiiiiiiiiiige min moster og onkels hund. Og så bliver vores hund HELT crazy og kan slet ikke falde til ro. Han piver og stønner og larmer og smider sig OVENPÅ mig med hele sin dødvægt. Så meget søvn blev det ikke til mig den nat. To timer sneg jeg mig op på.

Stod forholdsvis tidligt op her til morgen for at tage på et loppemarked som jeg havde lokaliseret i nærområdet. Det var desværre helt spild af tid - det var ikke særligt spændende.

Og nu er jeg hjemme på skønne Amager. Temmelig træt. Det føles faktisk som om jeg har tømmermænd - hvilket er vildt uretfærdigt, da jeg stort set ikke drak noget, tsk tsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv