mandag den 25. januar 2010

Ship ohøj, Landkrabbe!

Me likey denne her sailorbluse fra Topshop. Den koster 28 pund. Det eneste minus er bae arme, hvilket jeg ikke ynder at dyrke med mine utrænede laske-ting!

Meeeen den kunne nu være fin nede i en blå nederdel eller udover et par chinos eller noget!

Jeg sidder med kaffe og er glad for at de ringede fra den der skole - jeg håber sådan jeg får det! Har lige ringet til men gamle arbejdsplads (vuggeren) og fået en del vikartimer, så jeg slipper for dagpenge. Jeg orker det bare ikke, det der dagpenge-halløj, det er så nedbrydende.

Tror jeg vil gå ud i solen og ned til stranden en tur. Der er sikkert yndigt i solskin :o)

2 kommentarer:

  1. Køb!
    Jeg har udfordret dig, håbe du vil lege med: http://flosdiner.blogspot.com/2010/01/skrk-og-rdsel.html

    SvarSlet
  2. Uh, en blogleg! Det er så festligt! Jeg er på.

    SvarSlet

Blog-arkiv