tirsdag den 12. januar 2010

Liv

Jeg har MANGE girl crushes! Normalt er jeg ikke så vild med Liv Tyler, men hun kan også bare vøre så diva-über-cool. Som på det her billede!
I dag er gået med... ingen ting. Nærmest. Jeg kunne ikke sove i nat. Den blev næsten 4, så jeg vågnede sent. Og så gik dagen bare helt af sig selv. Det kniber virkelig med humøret. Hele min situation... Kan bruger timer hver dag på at være tudefjæs. I går søgte jeg dog et nyt job. Og i dag et mere. Men der ikke meget at komme efter.

Hen på aftenen tog jeg til Nørrebro og besøgte Nanna, der havde lavet lækker suppe og bagt rugbrød. Det hjalp på humøret!!! Nanna er netop kommet hjem fra tre uger i Indien, den heldige kartoffel. Det var dejligt at se hende, og hyggeligt at drikke en flaske vin og sludre om de håbløse mænd og bristede illusioner :o) Til slut fik jeg en portion surdej med hjem, så jeg selv kan begynde at eksperimentere med at bage rugbrød - det glæder jeg mig til!! Og så lånte jeg første bind af Krig og Fred, som jeg har obsessed over siden juledagene (i søndags så jeg hele 1956-versionen med Audrey Hepburn på youtobe - i ti minutters sekvenser! Glæder mig til at læse bogen, selvom Nanna mobber mig med at jeg kun nåede til side 20 i Anna Karenina. Men på vej hjem i bussen læste jeg faktisk til side 25, ha hahahahaah!

I nat SKAL jeg kunne soe. i morgen tidligt står den på yoga, og så har jeg inviteret Hannah-barnet ud på gåtur i vinteren og varm kakao!

1 kommentar:

  1. Håber du fik sovet :-) Jeg kæmpede godt nok med det.. Men stod op riiigtig tidligt og tog til pilates. Dejlig morgenstarter!

    SvarSlet

Blog-arkiv