fredag den 15. januar 2010

Da Nanna inviterede til middag.

Tirsdag aften tilbragte jeg i godt selskab med Nanna i hendes lejlighed på Nørrebro.

Nanna netop hjemvendt fra Goa, den heldige starut!


Lidt rødvin må der til. Det fortjener vi.

Der hakkes og snittes! Nanna foretækker at drikke vin af almindeligt glas, mens jeg helst vil have en stilk.

Uhm, Nannas minestrone med alt godt fra haven. Serveret med hjemmebagt rugbrød, som jeg fik en klump surdej fra.

Halskæden fra Butik Brinja fik Nanna af Dorthe og mig i fødselsdagsgave. Fortryder jeg lidt, for jeg ELSKER den og vil selv eje den.
Ses her med smukt indisk pashmina :o)

Mig. Lidt bleg og kvabset - hmpf!


Nanna, helt brun og zenagtig efter tre uger i Indien.


Armbånd prydede Nannas hånd.


Lindts mørk chokolade med chili - I love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv