søndag den 3. januar 2010

I (HEART) BOOKS

Tja, det her er vel ret beset et slags nytårsforsæt... Fem bøger, som jeg har tænkt mig at læse her i det nye år. Formentlig (forhåbentlig) kommer jeg da også til at læse flere end dem... Men de her fem vil jeg i hvert fald få læst...

For efterhånden over et år siden læste jeg et par af nedenstående forfatters bøger. Hans debutroman, Et øje rødt, og nogle skuespil (hvoraf jeg også så det ene opført i Stockholm), og jeg blev ret fascineret. Dog glemte jeg ham igen, men er pludselig kommet i tanke om ham igen.


Nedenstående har jeg bestilt hjem i stedet for det ene af de to Besserwizzer-spil, som jeg fik i julegave.


Nummer to har jeg faktisk lige bestilt hjem fra Sverige gennem antikvariat.net.

Denne her i to bind går jeg ned i min lokale antikvariat og køber snarest mulig.

Den sidste vil jeg få min mor til at bestille for resten af mit tilgodebevis i Stenløs Papir og Bøger.
Den lyder rigtig fin.
HVAD SKAL DU LÆSE?
Eller hvad synes du, jeg bør læse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv