fredag den 22. januar 2010

Fredag formiddag

Mand hvor har jeg sovet elendigt. Men det er min egen skyld, for jeg lagde mig til at sove på sofaen med fjernsynet tændt - flot. Ved 6tiden i morges slukkede jeg det. Og sov så til 11.30. Nå.

Men nu er jeg så rimelig frisk. Der er kaffe i koppen og Leonard Cohen i ipoden. Jeg har taget opvasken og vil nu lige ned i kælderen og se om jeg kan finde en bestemt nederdel, som jeg tilsyneladende havde besluttet mig for at skille mig af med, da vi holdt loppemarked, men som jeg nu har lyst til at have på... Hvis jeg kan have min store mavse i den, altså. Og hvis jeg kan finde den - har rimelig kaotisk kælderrum.

Min computer har atter fået et dejligt flip med at gå i coma, når jeg prøver på at uploade egne billeder, træls. Det var ellers gået væk. Har besluttet mig for KUN at ønske mig computer og tilskud til computer til min fødselsdag.... Billederne må komme op senere, øv.

Dagen står ellers på... Gåtur med Gudny og sønnike, muskeltræning og... X factor, selvfølgelig ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv