lørdag den 23. januar 2010

Det er hår(dt)

NU er mit hår endelig ved at være langt, og derfor får jeg - naturligt nok - lyst til at der skal blive klippet i det! I efteråret klippede jeg jo (selv) et mere eller mindre vellykket pandehår, og jeg har i lang tid insisteret på IKKE at have etager. Det tror jeg måske jeg skal til at have nu, hvor det er blevet længere. Kan rigtig godt lide den måde pigen nedenunder har sit hår. Men deter nu også noget længere end mit.


Jeg ELSKER korthårsfrisurer og synes, de er noget så feminine og yndige. Jeg er vild med ndenstående, men tænker dog alligevel at nok hellere må tabe mig før jeg får det så kort...

Er ikke ubetinget vild med nedenstående, men kan godt lide troldeprincippet i det....

Katies page har jeg ville have i flere år - meeeeeen jeg må nok indse at jeg aldrig får så glat hår - eller en stylist som kan komme og glatte det hver morgen....


Det er ikke nemt!!!!!!!!! Så iøvrigt lige at Maria fra Garderobeskabet går med samme overvejelser... Det er vist frisuretid.

2 kommentarer:

  1. Haha! Nyt år, ny frisure ;) Jeg har engang haft et billede af Katie med til frisøren, og var ret tilfreds med resultatet.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Jeg er nu altså også ret vild med dit hår! Har selv haft samme frisure med lidt kortere pandehår, og jeg har altid elsket at have det.... Såååå kan også godt være at jeg ender i den retning ;oD

    SvarSlet

Blog-arkiv