mandag den 16. maj 2011

%=%)/YHT%)H)%!!!!!!!!!!!!!

AAARGH, jeg har sovet elendigt! Jeg HADER at sove elendigt. Det gør mig i dårligt humør. Er nu gnaven og ekstremt irriteret. Det mest irriterende er, at jeg efter at have gæster i går eftermiddags stort set ikke lavede andet end at ligge på sofaen og stirre ud i luften, fordi jeg var træt og smadret i min krop. Men så kunne jeg alligevel ikke sove.... Og når jeg sov, så vågnede jeg hele tiden. Jeg er stadig gennemsmadret - æv!

Er også stadig frustreret over den fantastiske mand. Som begyndte at chatte i torsdags ved 21-tiden. Det gjorde vi så frem til kl. 02. En samtale, hvor det kom frem, at han ser en anden og bør koncentrere sig om det - men alligevel råflirtede med mig de næste timer. Hvilket på den ene side får mig til at føle mig om en ussel og usolidarisk kvinde, men jeg kunne på den anden side heller ikke lade være, for mit hjerte ryger stadig helt op i halsen, når han logger på, hver eneste gang. Men hvordan skal han falde pladask for mig, når han ikke ser mig og giver mig en chance??!? ARGH! Altså! Jeg VIL have en chance. Jeg fortjener en chance. Og jeg er guld værd og hele pakken og det må han indse.

I dag skal jeg ordne praktiske ting og skrive ansøgninger. Men jeg har kun lyst til at grave mig ned under dynen og sove, sove, sove.

1 kommentar:

  1. Øv Nat, Måske skulle du unde dig selv en lur, lyder som om du ægte trænger til den. Så får du nok mere energi til de der ansøgninger, som ingen af os gider..

    Den der mand, han lyder ikke til at være syv potter pis værd lige nu, sorry to say, han spiller jo totalt på to heste. Og den ene som reserve. Helt ærligt, det er sgu da strengt!

    SvarSlet

Blog-arkiv