torsdag den 12. maj 2011

Lidt hygge fra ugen

Den første del af ugen har budt på lidt af hvert - bla. niecepasning i går, men også alenetid og vennehygge...


For mig årets første vandmelon! Uhm, jeg elsker vandmelon :o)


Mig på vej til yoga. Jeg har stadig ikke fattet hvordan jeg griber det der selvudløser an... Når jeg trykker på knappen, stiller kameraet jo skarpt. Men på det tidspunkt er det jo uden mig på billedet, og når jeg så kommer på, så er det jo uskarpt! Gode råd modtages, tak ;o)


Mandag spiste jeg hos Maria, der havde lavet dejlige marinerede og stegte tigerrejer med en pastasalat til. Bagefter tog vi en flaske rosévin med ned til søerne og kiggede på løbere og solnedgang.


Mig - Goofey!


Solnedgang.

Flyvende fugle spiser insekter...


Tirsdag efter middag mødtes jeg med Nanna på Staden.
Vi hyggede på den grønnne bakke med jordbær og Sei Mei.


Nanna er sej.


I dag har jeg i øvrigt malet mit badeværelsesskab. Desværre kom jeg også til at male fliserne nede foran mit hus, så de nye er flotte blå. Er ikke sikker på at de andre beboere er enige. Håber jeg kan få det væk. Men jeg er faktisk tilfreds med farven på skabet. Det skal godt nok lige have en omgang mere, men så skal det nok også blive vældig fint :o) Og så var jeg til dans. Dejligt. Som altid.

I morgen skal jeg ned og danse, hvorefter jeg skal skynde mig til et arrangement med Paul Auster inde på det gamle Universitet. Det glæder jeg mig til! Bagefter skal jeg i Tivoli med Marie, og så skal jeg mødes med en ven, Jon, som er i byen. Så der bliver nok ikke meget bloggerei for mit vedkommende i morgen. Måske heller ikke resten af weekenden, for lørdag skal jeg træne, støvsuge, bage rugbrød og til spilaften hos Dorthe og Søren. Søndag står den på træning og besøg af Søster, svigerbror (hedder det ikke det?) og niecen.

2 kommentarer:

  1. Er det svoger du mener? Synes svigerbror er sødere... ;)

    SvarSlet
  2. hahaha, gud ja, jeg syntes nok, det lød forkert. Fra nu af indfører jeg svigerbror!

    SvarSlet

Blog-arkiv