søndag den 15. maj 2011

The winner takes it all!

Lørdag aften var jeg inviteret til spilhygge og middag hos Det Glade Par, Dorthe & Søren. Søren havde fået sig en ny pizzasten og tryllede i køkkenet, mens D og jeg sad og ved køkkenbordet og sludrede og underholdt - mig med heftige tømmermænd fra fredag.

Uhm, tre lækre pizzaer blev det til.


S lægger sidste hånd på første pizza - kartoffelpizza med basillikum.


Dorthe skærer for.


Efter maden blev det tid til mit første spil Settlers. Jeg havde som sagt massive tømmermænd og blev helt træt i starten, da jeg fik forklaret reglerne. Tømmermænd og strategispil er nok generelt en dårlig kombi - men efterhånden gik det op for mig, at jeg stod til at vinde, og så vågnede jeg rimelig meget op.
Og jeg vandt!!!!! Men jeg har også grotesk meget held i spil som kompensation for mit uheld i kærlighed, så det er fair nok. Jeg kunne faktisk godt lide spillet!

Jeg kørte hjem omkring midnat - hjem og røre en dej til koldhævede boller sammen til jeg fik gæster søndag. Puha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv