tirsdag den 31. maj 2011

Kulørt

Er lidt doven blogger for tiden, men jeg har ikke det vilde at sige. Ville også bare lige vise mine gule negle - inspireret af at alle modebloggere har købt den der Chanel... Det har jeg så ikke, men jeg har købt en gul Barry M. Men jeg er nu ikke stor fan af farven. Er lige lovlig neongul og det ser egentlig ikke særlig smart ud, øv.

Og så kommer der snart en rigtig fin konkurrence her på bloggen! Så hold øje.... Dog skal vedkommende, der har præmien, lige komme hjem fra en længere rejse, men inden midten af juni burde jeg kunne udlodde et par virkelig fine svaleøreringe, som jeg selv ønsker mig. Men det bliver så ikke mig, men en læser, der skal eje dem.

Hvis du har en god ide til hvad konkurrencen skal gå ud på (jeg tænker noget med et billede), så sig til :o)

Nu, dans!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv