onsdag den 25. maj 2011

Dagens Shopping

I dag har jeg brugt penge!
Heldigvis er det en 5 ugers dagpenge-periode, for der skulle lægges lidt penge ud... Udover føromtalte jeans har Jeg købt:


1) Telt til Roskilde og sommerhusfesttur til august til mig & Stinen.


2) Billet til Bon Iver-koncert med Nanna. Og det er lidt løgn, for jeg har ikke givet Nanna pengene endnu, men de er blevet lagt fra i dag.


3) Kjole med potteplanter på fra Dorothy Perkins. Fordi der nærmest stod mit navn på den.

Derudover har jeg lagt penge til side til at have med på Roskilde. Ikke dem alle, men en god del :o) Rart med styr og kontrol på pengesagerne fra det sekund de er gået ind. Alle tingene har været planlagt i et par uger. Så mangler jeg bare at købe ny sovepose, en ny ansigtscreme og en gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv