tirsdag den 24. maj 2011

Hjælp til jeans



Altså! Den gang i midten af halvfemserne gik jeg stort set kun med fløjelsbukser og jeans (husk på at det snart er 20 år siden - GISP!). Og jeg havde sådan et par Levi's som jeg ELSKEDE. Og jeg kaldte dem for scorebukserne. De sad bare altid rigtig pænt og var behagelige at have på. Det var en bestemt model med lidt svaj i og for på det tidspunkt med lav talje (haha, og det var så på ingen måde lavt - men husk liiiige hvordan jeansene sad på Beverly Hills-pigerne der omkring 93).

Jeg gad var godt at have sådan et forhold til et par jeans igen. Som bare er fede både til hverdag og fest. Og de må naturligvis næsten ingenting koste, for jeg er røvfattig.

Jeg har ledt og ledt diverse netbutikker igennem, og det eneste jegh ar fundet der minder om noget, er ovenstående fra Topshop. Som jeg ikke ved om de har i de danske butikker, men jeg vil prøve på at tage mig sammen til at svinge forbi og kigge i dag.

Men har du et godt bud?????? Nogen må vide mere om jeans end jeg.

Kravene er:
- Forholdsvis høj talje. Jeg bliver irriteret, når jeg hele tiden skal gå og hive op i mine bukser for ikke at vise trussekant, eller skille på midten.
- Max 500 kroner.
- Ikke for smalle i benene. Mine ben er ret muskuløse og jeg ligner en spade i strækbukser.

Sig endelig til, hvis du har gode bud til butikker jeg skal kigge i. Vil for en sikkerheds skyld også kigge i Vero Moda. De har faktisk også nogle i HM som måske nok er ok....

Gode råd modtages med kyshånd <3

5 kommentarer:

  1. Esprite er mit bedste bud! (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Prøv at kigge i Monki. De sidder godt og koster 250kr. :)

    SvarSlet
  3. Jeg købte et par stretch, forholdsvist højtaljede sorte jeans i H&M til 100 kr :) der har de altså mange ting...

    SvarSlet
  4. H&M's model Loyal (har dog en smule stretch, men det er kun en fordel, synes jeg) - de er gode, hvis man har brede hofter. Der er en lille smule bootcut, uden de er decideret vide i benene. Plejer at koste ca. 349 kr.

    SvarSlet

Blog-arkiv