fredag den 6. maj 2011

Fredagsfrokost


Nogle folk kan bare ikke styre sig. Og nogen, det er mig :o) Frokost: Varmrøget laks med salat af quinoa, gulerod, bladselleri, masser af persille, tomat, letsvitset asparges, dampet broccoli, forårsløg og græskarkerner. Nam nam!

I går var min sidste dag i praktik. Vildt ærgerligt, for jeg har været glad for det. Selvom de sidste to dage har været meget ukoncentrerede, da de nede i aulaen optog næste sæson af Top Model! Uhhh, min yndlings-hade-reality-serie! Der var linet et dommerbord og en lyserød løber til cat walk op dernede – jeg skulle bare lige rejse mig fra mit skrivebord og gå 5 skridt for at se det! Så det gjorde jeg mange gange. Men damn, det må være kedeligt, at lave den slags optagelse. Det meste af tiden sad de jo og ventede. Der skete utroligt lidt, når det kom til stykket. Den første dag blev der lavet optagelser med pigerne, hvor de stort set bare skulle stå og hvine. ”Er i klar? JAAAAAAAAAAAAAAAAA”. Lidt underligt, at optage det et sted, hvor folk ligesom sidder og arbejder, men det er jo en flot bygning og med fantastisk udsigt udover vandet, så måske ikke så mærkeligt. Dag nummer to var lidt sjovere. Jeg sad og gik fuldstændig i pop-mode med høretelefoner og JLo’s nye cd som af en eller anden grund var blevet sendt til redaktionen, da jeg så, at ALLE kvinderne stod og hang over ved rækværket. På samtlige etager, opdagede jeg så. Det viste sig at være Oliver Bjerrehus, der var ankommet til dommerpanelet, haha! Jaja, han er nu ikke min type… Jeg var langt mere til den pæne kameramand med skæg ;o) Den dag skulle de åbenbart optage pigernes præsentationer af dem selv – og jeg så lidt af det. Da jeg på et tidspunkt stod og hang med et lille bæger citronfromage, smed én af pigerne pludselig nederdelen og fremførte en stripdans! Velbekomme!

Men altså, vældig underholdende! Men ikke specielt godt for min koncentration.

Så nu er jeg altså tilbage i ledigheden. Jeg stod op kl. 7 alligevel for at bevare den gode vane, fik ordnet lidt praktiske ting og skrevet nogle ting for en venindes fb-side for hendes skønhedssalon. Og så var det til træning. Jeg har heldigvis formået at holde fast i mine gode træningsvaner, selvom jeg har arbejdet… Eller, det har slet ikke været noget problem, for jeg har HUNGRET efter at komme til dans hver dag efter arbejde. Synes det er smadderhårdt at sidde ved et skrivebord en hele dag, og så brænder jeg inde med en masse energi, som bare skal danses ud.

Om nogle timer drager jeg hjem til mine forældre for weekenden – min mor og jeg har en lille loppestand i parcelhuskvarteret i morgen. Jeg har ikke så meget at sælge, da jeg smed alt ud efter sidste års to loppemarkeder, men lidt har jeg da fået skrabet sammen. Bliver sikkert hyggeligt…

Ellers ikke meget nyt her…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv