mandag den 9. maj 2011

Resten af weekenden...

Tilbragte resten af weekenden ude hos mine forældre, hvor jeg læste, hyggede med kaffe i solen og klappede hunden. Rart. Selvom min far er syg. Han var hjemme fra hospitalet for weekenden, men kunne ikke ret meget.

Brormand har droppet kaffen til fordel for hjemmelavet mynte-te. Han lavede en til mig fredag aften, som efter min mening var totalt udrikkelig, fordi min bror er sukkegris. Da han lavede mig en ny lørdag aften, fik jeg mindre sukker og puttede så en masse citron og rom i. Og så var det jo faktisk en varm mojito! Uhm, godt smagte den!

Daniel og mynte(sukker)te.


Søndag skulle vi på det store loppemarked i Genbrugsgruppen og min søster, hendes mand og min niece ville gerne med og se på legetøj. Derfor kom de ved 8-tiden og medbragte morgenmad.

Helene lagde puslespil.

Hun er faktisk enormt glad, men HVER gang jeg tager mit kamera frem, stiller hun det der sure fjæls op og stirrer på mig....


Theodor hygger i solen. Han ligger præcis sådan placeret, at han både kan holde øje med bryggersdøren og med mig, der stod og legede Flemming Leth.


På loppemarkedet købte jeg nemlig et lille skab til mit badeværelse. På søndag kommer min søster og hendes mand ind til mig, og så skal Finn sætte skabet op, når han alligevel skal sætte nogle knager op for mig. Inden da skal skabet gøres klar. Søndag sleb jeg det og rensede det med grundrens.

Derudover skal det males blåt (ville have haft det mintfavet, men det kunne jeg ikke få på spray), klistre hyldepapir på - og på et tidspunkt, når jeg ikke er så fattig som i denne måned, skal der nogle fine greb på. Voila!


Udover skabet købte jeg denne cremefarvede Steltontermokande til 30 kroner. Fund! Og så købte jeg også ny stol, men den har jeg ikke fotograferet, da Line og Finn fik den med hjem i bilen, så de kan tage den med i næste uge. Den skal i øvrigt også males. Rød, tænker jeg. Vil gerne have nogle forskellige spisebordsstole, men i samme farve, som jeg så det hos hende, der lejer Phils lejlighed. Bliver fint!

1 kommentar:

  1. Jeg fortsætter lige min ros af dine fund :D
    For det der skab - det gad jeg gerne have! Sådan et ville absolut klæde mit badeværelse.

    Må altså snart se at få startet loppesæsonen. pinligt at jeg ikke er kommet afsted endnu!

    SvarSlet

Blog-arkiv