mandag den 2. maj 2011

Work Space

Grundet mine lange blogpause har jeg uendelige mængder billeder liggende, som jeg gerne vil poste. Det gør jeg lidt efterhånden, så alt bliver ikke altid lige aktuelt - sorry.

I øjeblikket er jeg jo i praktik, og derfor vil jeg gerne lige vise lidt udsnit af det sted, jeg sidder. Det værste er, at det allerede er slut i denne uge. Torsdag er min sidste dag :o(


Jeg fik lynhurtigt rodet mit skrivebord til. Men lad dig ikke narre! Jeg ved præcis, hvor alting er :o)

Når man sidder på et kontor er det god stil at have et billede af sit barn eller kæreste. Jeg har ingen af delene, så jeg fandt en yndig og meget sirlig ramme, som jeg puttede et postkort af en gammel dame med motorsav i. Jeg kalder hende for bedste. For sådan nogen har jeg heller ingen af.


Chef!


Faktisk kan jeg se, at mit skrivebord egentlig så ret så pænt og ryddet ud, der før påske! Mere end man kan sige om det nu...

1 kommentar:

  1. Nøøøjh! Jeg har haft det postkort fra Voksne Mennesker som for- eller bagside på min kalender i ÅREvis!
    Fantastisk film og fantastisk bedste :)

    SvarSlet

Blog-arkiv