mandag den 2. maj 2011

Mer' Gengbrugsguld!

I lørdags var Phil og jeg på loppemarked i Jægersborggade. Og jeg fandt MANGE fine ting. Faktisk så jeg også en helt fin og ny Verner Panton-lampe til kun 500 kroner, men den var sort - og sort er ikke lige mig. Men jeg gik vist lidt shop-amok - nok for længe siden jeg har været på loppemarked ;o)

- Lyserødt bælte! Faktisk kom jeg kun efter bælter. Mit yndlingsbælte er snart slidt helt over, men nu har jeg altså et nyt.
- Lille kuffert til opbevaring. Man kan ikke se det, men den er faktisk lyserød, samme nuance som bæltet.
- The Virgin Suicides. Jeg har filmen på VHS, men det kan jeg jo ligesom ikke se længere.
- Sjov bog! Typisk Norsk. Lige noget for mig. Glæder mig til at kigge nærmere på den.


Sommerkjole! For det mangler jeg jo.... Not. Men fin er den, med bredt skørt. Har faktisk ikke fået prøvet den endnu og tror den er lidt for stor, men med et bælte om, så går det sikkert fint :)

Synes det er noget fint og sommeragtigt stof!


Og så kommer scoopet! Jeg har længe ønsket mig et par Lola Ramona-sko, men har aldrig liiiiiiige 1000 kroner til sko....

Se lige et par skønheder! Og så lige præcis min størrelse - brugt én gang!

Til 120 kroner!!!!! Var ved at dåne og købte dem straks! Glæder mig til at indvie dem ved først givne lejlighed! Hvilket nok ikke bliver næste weekend, for der er jeg hjemme hos mine forældre. Min mor og jeg har en loppestand i parcelhus-kvarteret, haha. Jeg fik jo tømt og til dels solgt, til dels udsmidt det meste af mit kælderrum sidste år, så der er ikke så meget tilbage at tage af - men så må jeg jo sælge mine forældres gamle skrammel i stedet :o)

Det har været en dejlig dag i dag. Først job - altså praktik - hvor der var forsideskydning. Det var rigtig sjovt at overvære. Modellen var helt fantastisk! det sjove var, at jeg først tænkte at hun så lidt ung og almindelig ud, men hun havde et vildt fedt og intenst udtryk. Og så var hun vildt sød og sjov. Jeg kunne jo ikke bidrage med så meget andet end lidt positive udbrud og den slags, men det var alligevel sjovt at være til stede.

Bagefter to jeg i Netto og så til træning. Mit humør er lidt low for tiden, men det hjælper jo altid at danse rumpetten ud af bukserne ;o) Da jeg kom hjem skrev Stine, at hun nu havde købt vores Roskildebilletter! Ja, jeg havde besluttet mig for at købe billet, selvom det betyder, at jeg nu er helt blanket af. Og det er kun 2. maj. Ups. Så jeg håber, mine veninder inviterer mig på middag RIGTIG mange gange i denne her måned ;o) Og jeg glæder mig SÅ meget til Roskilde. Danse, danse, feste, feste og hygge med søde mennesker, hurra!

I øvrigt - Det emmer af stemmer, altså lyttebio-arrangementet med min lydproduktion i lørdags gik rigtig fint. Jeg var rystende nervøs, og først var jeg glad for at min indslag først var nummer tre - men jeg fortrød bittert efterhånden som der kom flere og flere mennesker! Ville sådan ønske at mit var blevet spillet først, da der kun var 45 mennesker (vi talte), men der var kommet nok 20 mere, da mit gik på. Heldigvis blev det modtaget rigtig godt og folk grinte på de rigtige steder :o) Jeg tog en del billeder, som jeg nok skal lægge op, men desværre blev de fleste dårlige, og der er ikke så mange fra selve eventen, men mere fra da vi gik og pyntede op og gjorde klar. Det var nogle vildt fede lokaler ude på Enghavevej.

Jeg slutter - hav en dejlig aften :o)

6 kommentarer:

  1. Jamen, JØSSES da nogen fine sko!!! Gad sgu godt med dig på loppemarked, men måske vi ville komme op og slås.... ;o)
    Vil glæde mig til at følge din blog herfra...

    SvarSlet
  2. Arhmen, jeg var da vist også liiige lidt mere end almindelig heldig der!! ;o) Dog kom jeg ikke særlig tidligt og der var stuvende fyldt med mennesker, så jeg begriber ikke at en anden størrelse 39 ikke kom mig i forkøbet! Nogle gange har man bare lov at være heldig, åbenbart :o) Og tak fordi du vil følge - det vil jeg glæde mig til :o)

    SvarSlet
  3. Jeg tror godt jeg så skoene - de er superflotte! Jeg fik kun købt et hårspænde af hende, der selv laver smykker... der var næsten alt for mange mennesker til at man fandt noget, synes jeg.

    Ps. Fin blog, kan ikke huske om jeg har fået sagt det før :)

    SvarSlet
  4. Der var ALT for mange mennesker - men det var jo også et godt loppemarked, så ikke noget at sige til det. Men man bliver sgu lidt overvældet ;o)

    Og tak for konplimenten til bloggen :o) Det gør mig glad!

    SvarSlet
  5. Ejjjj, skønne sko. Er også ret vild med dem, men har det på samme måde som dig. Hvor er du heldig. :)

    SvarSlet
  6. Følte mig bestemt ret så heldig!!!! :oD Total optur - og de er skønne at gå i - havde dem på en hel dag den anden dag.

    SvarSlet

Blog-arkiv