tirsdag den 24. maj 2011

Mig lige nu


Ja, altså ikke billedet. Det fik jeg bare lige lyst til at poste fordi jeg godt kan lide farverne. Er jo lige før min is matcher min kjole, men billedet er faktisk næsten en måned gammel. Philip og jeg var på loppemarkedet i Jægersborggade inden jeg skulle til Vesterbro og lave lyd-tingeling.

Jeg har sovet skoddårligt og har nærmest tømmermænd eller jetlag i dag. Faldt først i søvn kl. 6 i morges, aflyste en aftale og sov så til 10.30 - monster træthed nu. Skulle ud og skrive en vigtig ansøgning et sted, men det bliver så i morgen.... Så kan jeg summe lidt mere over det indtil da.

Humøret er mærkelig nok lidt bedre i dag. Jeg er ikke så god til at lade være med at kigge på Facebook, men jeg logger ikke rigtig på og det hjælper faktisk lidt... Det kan ikke være rigtigt at man skal overbevise fantastisk mand om at man selv er fantastisk - det burde jo være åbenlyst. Så det er ude af verden punktum slut. Ikke mere drømmerei der, nej.

Her til formiddag blev jeg i øvrigt vækket ved at en journalist ringede og interviewede mig angående en gruppe jeg lavede på Facebook for nogle år siden. Det handler om cykelkurve og folk som putter skrald i dem. Og så blev jeg egentlig lidt ked af at jeg ikke havde gjort lidt mere ud af den gruppe... For det ER jo for dårligt og en uskik, at folk ikke liiiiiiige kan holde på deres skrald i de 100 meter mere til de støder på skraldespand. Mest grelt var det, den gang der lå en gennemsigtig pose med en narkomansprøjte i min kurv. Var ved at kaste op ned i den, og jeg måtte lægge cyklen ned og vende den om for at få den ud, da jeg jo ikke skulle nyde noget af at røre ved skidtet. Nu vil jeg gøre lidt mere ud af den gruppe. Tage billeder - jeg har jo alligevel tit mit kamera på mig - og uploade dem på Wall'en.... Meld dig ind og vær med!

Nå. Vil male noget mascara på mine vipper og komme ud i verden.... Eller noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv