torsdag den 12. maj 2011

Et radio-tip

Nu er jeg jo så gammel og kedelig, at jeg altid tjekker programmet før jeg tænder for fjernsynet - hvorefter jeg korser mig over det meste og slet ikke tænder for tv'et. Sådan er det også i aften. Men lige i aften er jeg så heldig!

For i aften kl. 21 genopliver P1 en genre - radiogyseren! Jeg er typen, der husker både Gregory-mysteriet og Mordets Melodi, som jeg i øvrigt genhørte for et par år siden, og jeg ELSKER den slags. Jeg elsker i det hele taget radioteater. Så den skal jeg høre. Den bliver sendt i fire afsnit, er instrueret af Pelle Møler, og man kan bl.a. høre Troels Lyby og Nikolaj Kopernikus i nogle af rollerne.

2 kommentarer:

  1. Tak Natascha.. åh jeg håber ikke den bliver alt for uhyggelig. Jeg har en meget levende fantasi ;-) Men synes den startede godt.

    Knus og det er dejligt at ha' dig tilbage.
    Kh Sarah

    SvarSlet
  2. Selv tak! Og det er dejligt at være tilbage - bestemt!

    Knus fra Nat.

    SvarSlet

Blog-arkiv