fredag den 6. maj 2011

Påskefrokostbilleder

Jeg prøver lige igen med tekst til det her indlæg - det lader til, at det virker nu, så mine bogstaver ikke bliver til firkanter, haha.

Nå men i påsken havde vi påskefrokost hjemme hos Stine. Bare en lille én. Det var en helt vildt sjov og fantastisk dag/aften :o)

Stines smukt pyntede og påskede bord!


Jeg stod for de meget røde velkomstdrinks lavet af den nye bær-martini med lime og tranebærjuice, uhm! Stine syntes dog at den var en anelse for 80er-agtig til hendes smag. Jeppe mente ikke at den var 80er nok.
Næste gang serverer jeg sgu pisang ambon! Så skal de få firser.


Jeg elsker farven!


Selvom Stine syntes at drinken var 80er, så drak hun den da alligevel :o) Der er vel alkohol i. Og når man står i dejligt selskab på en solbeskinnet altan er det fint med en drink, ahh...


Skygge-drink!


Phil.


Dorthe og Søren havde stået for dagens andet 80eragtige indslag - Tarteletter. Lidt retro er man vel altid, haha. Rigtig lækkert.


Mere laks.


Pause i madorgiet ;o) Nyder øl og udsigt på altanen.


Forår i København.


Mit eksperiment af en dessert! Panne Cotta med ananas-gele, hvid chokolade og lakrids. Geleen skulle have været med havtorn, men det kunne jeg ikke lige skaffe. Ved faktisk dårlig nok hvad det er. Havde læst, at jeg kunne få det i helsekostbutikker - men altså ikke de fire, jeg var i før jeg opgav. Desserten var også et eksperiment fordi jeg havde læst opskriften i et blad, men selvfølgelig ikke lige gemt den. Så jeg gengav den bare sådan ud efter hvordan jeg troede den skulle laves. Muligvis var det forkert. Men det smagte dejligt.

By the way - jeg ser megastiv ud på det billede, men det var jeg altså ikke! Muligvis bare lidt træt.


Portvin netop importeret fra Portugal. Jeg troede ikke, jeg kunne lide portvin, men det kan jeg så sandelig.


Stemningsbillede........


Det skøre par!

Vi fik egentlig ikke rigtig danset... Det må vi have glemt. Men vi fik hygget og snakket, og senere tog nogle af os videre i byen - men det er en helt anden historie!

4 kommentarer:

  1. Det ser godt nok godt ud - især de der "lakse-tarteletter" (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Haha, ja er det ikk bare retro?!

    SvarSlet
  3. Åh, Natascha... Må jeg ikke godt komme og spise hos dig næste gang jeg er i Danmark :-) Nøøøøj - hvor ser det læks ud....

    SvarSlet
  4. Jamen, Rikke - det må du da så hjertens gerne!
    Desværre er jeg jo ikke ophavskvinde til alt det lækre mad i det her indlæg, men kan kun blære mig med velkomstdrink, saltede mandler og dessert ;o) og rugbrød, men det var ikke med på billederne.

    SvarSlet

Blog-arkiv