fredag den 16. juli 2010

Tilbage i KBH

Jeg har været ved mine forældre de sidste to dage - bare ligget på en madras i haven med et glas rødvin eller en kop kaffe og min bog. Slet ikke værst!

Nu er jeg tilbage! Kom lige hjem i rette tid til at tage til muskeltræning, hvor jeg stort set smeltede væk - jeg ER bare ikke god til varme!

Nu sidder jeg og samler kræfter til at gå i bad, så jeg kan komme ud og møde de fine damer, Stine & Dorthe. Vi skal have en en drink et sted inden vi tager i Tivoli og danser amok til TURBOWEEKEND! Glæder mig!

Og så har jeg forresten vundet bio-billetter til Eclipse og inviteret Rie med.

I morgen står dagen på træning, optiker og RUNNING DINNER! Jeg er meget spændt. På det sidste altså :oD Jeg tror ikke ligefrem at det er på den måde jeg møder mit livs udkårne, men jeg tror på at det bliver en fornøjelig aften med forhåbentlig god mad og hyggeligt selskab. Min makker hedder Martin og vi skal lave salat og købe vin til hovedretten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv