tirsdag den 20. juli 2010

Stemningsbillede

Jeg har vistnok lokket mine forældre til at vi skal på endagstur til Sverige og kigge på markeder. Problemet med mig er bare at jeg er så utålmodig. Når der er noget jeg vil, så skal det ske NU. Jeg KAN bare ikke tænke langsigtet - for sandsynligheden for at jeg har skiftet mening er overhængende stor. Det er jo mit evige problem. Og min mor, hun er sådan lidt : "jamen jo, det kan vi jo liiige se på, tiden er jo for os, og vi behøver ikke at beslutte os nu". Joooo! Kan vi ikke bare skride nu? Ud i det blå.

Det har heldigvis virket på mit helbred, min energi og mit humør, at jeg har købt den rejse. De sidste dage har været.... Tja, sandt at sige, så har jeg ikke været uden for min dør siden lørdag nat, før i dag. Jeg har haft det skidt, kvalme, svimmel og hovedpine. Men for at være ærlig - så har jeg vist mest haft det fysisk dårligt, fordi jeg har været ked af det. Ikke af noget bestemt, slet ikke. Bare ked.

Men nu har jeg noget at se frem til, og det hjælper helt klart på mit velbefindende. Glæder mig til min lille chartertur.

2 kommentarer:

Blog-arkiv