søndag den 11. juli 2010

Strand og Stoledans

I går afmeldte jeg træning og var egentlig på vej til stranden, da jeg ombetemte mig og alligevel tog til træning. Tænkte, at det nok var mere konstruktivt. Jeg mener, jeg kunne gøre noget VED kroppen, eller lægger mig ned på stranden og HADE kroppen. Så afsted med mig til halavanden times event med Stram-op og Chairdance. Det var SÅÅÅÅ sjovt, men helt utroligt varmt. Så så man lige mig kaste mig rundt på en stol og smide mine korte stænger op i luften, haha!

Senere tog jeg ud til Stine, der lavede middag til mig. Vi var også lidt ude - først på Nørrebro Bryghus, hvor de har dejlige øl, og bagefter på det mere casual Harbo-bar på Blågårdsgade. Tog hjem 1.15. - IGEN uden at komme i snak med en eneste mand. Det er bare umuligt for mig!

Har sovet på gulvet hele natten, med hovedet ud af døren på den franske altan. Altså, ikke ud, men op til åbningen. Kan simpelthen ikke med al den varme. Nu vil jeg skynde mig at få noget morgenmad og hoppe ned på stranden til Gudny.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv